Friday, February 10, 2006

rövid pár óra Pesten

Ma, nem tudom miért, de VONATTAL mentem Pestre... Végülis olyan fajta tanulságnak felfogható, hogy többé nem kívánok ilyen kalandot megejteni. Lehet, hogy sokkal olcsóbb, mintha kocsival mentem volna, de olyan is... meg aztán az idő pénz, és a max. 1,5 órás utat sikerült 3 óra alatt megtenni. Nem kevés idegeskedés, és bosszankodás követte az eseményt, midőn a vonat már Hárosnál tartott Budafokon, mikor egyszer csak megálltunk FÉL ÓRÁRA!!! Kiderült, hogy valami műszaki malőr volt a Déliben. Óriási. Elmentem Nagyfi Laci új gitárboltjába körülnézni, ill. megbeszélni vele egy esetleges második hangszerem beszerzési lehetőségeit. Nagyfi Lacit a laikusok pl. a régi Pokolgépből, vagy az Omen együttesből ismerhetik. Jó fej, amúgy, így első látásra!

Hazajöttem még aznap, mert a héten alig voltam Éviékkel, és már nagyon várnak minden percet, amit itthon tudok tölteni velük. Úgyhogy ez volt az egyik oka, hogy még pénteken hazajöttem. Eitler Balázzsal még előtte találkoztam az Astorianal, mert már régen találkoztunk, és volt mit mesélnie... persze kb. fél órája volt rá, mert menni kellett a vonathoz.

Az estének volt még egy tanulsága. Amikor megjöttem, apu kijött elém a céges autóval, és elvitt a Vasmű elé, ahol még a délután leparkolta a mi SEAT-unkat. Már elég gyehennán álltunk a benzinnel, úgyhogy elmentem tankolni. Még szinte ki sem lépek a boltból, mikor visszahív a benzinkutas srác, hogy menjek egy picit, mert gond van az egyik ezressel. Hát megnéztük közelebbről fény alatt is, és HAMIS volt... Még a Déliben váltottam föl egy húszezrest, és ott adták vissza. Emlékszem is, hogy kicsit másabb színe volt, de most hogy ránézek, tényleg elég egyértelmű, hogy egyszerű nyomtatóval készült. Vízjel persze sehol. Holnap viszem a rendőrségre...
ÚGYHOGY: nézzétek meg a pénzeiteket, mielőtt elfogadjátok... ma buktam egy ezrest sajna.

No comments: