Sunday, February 12, 2006

ÜVÖLTÉSEK, "INSOMNIA" és SZÁNKÓZÁS

Nos, a cím. Szombaton egész nap üvöltött Johanna. ILYEN még sosem volt. Ez persze azzal is járt, hogy egész nap SEMMIT sem aludt, kivéve, mikor az utolsó üvöltését késő este azzal zárta, hogy valahogyan sikerült kiütnie magát. Hála Istennek, Évi is így legalább tudott aludni, mert az üvöltős napja az péntek hajnalban kezdődött - és akkor egyikünknek sem sikerült. Főleg nem Évinek...Fogalmunk sincs, mi baja lehetett.

Napközben még elintéztem a Rendőrséges ügyet is: bementem és jegyzőkönyvet vettek fel arról, hogy találtam egy hamis ezerforintost. Mondjuk, azt nem gondoltam volna, hogy ez 1 órán keresztül fog tartani... A rendőrbácsi úgy törölte ki a Word dokuból a felesleges és hosszú SOROKAT, hogy folyamatosan nyomva tartotta a Delete gombot... hát, ez sem sokat lendített a gyorsaságon...

Ma viszont jó napunk volt, vasárnp: Johanna elég jól kialudta magát mind kora reggel, mind utána, ugyanis reggel 9-13 óráig húzta a lóbőrt. Utána jöttek a nagyszülők, és vigyáztak rá, mi meg Évivel elmentünk SZÁNKÓZNI!!! Én cirka 15 éve nem voltam szánkózni, de nagy móka volt! Jó nagyokat estünk az elején, de aztán ráéreztünk a technikára. Persze, ma már szánkózni sem járnak annyian, mint régen...

4 comments:

Anonymous said...

hú,de durva!!! még jó, hogy nem téged büntetnek meg ilyenkor...
johannával kapcs: nos, ILYEN még velünk sem esett meg, de hát mit is mondjak? kitartás, nemsokára azt mondja a kiscsaj:"apu, adjál pénzt!" és akkor még visszasírjátok ezt, hehe...:))

Kálmán and Julcsi said...

Holá!
Én is koriztam tegnap előtt este, kb. 9 éve először. Az sem volt semmi...

Anonymous said...

Jégre, hóra, fiatalok! Amíg még kitart. Valamelyik hétvégén én is felmentem a Normafához picit mozogni. Aztán rétest ettem forralt borral. Szóval inkább az esés-kelés, mitn a hízás. :o)

Anonymous said...

Fel a fejjel Geefunk, gyakorlas teszi a mestert! :-)
Kiddo nem lehet, hogy Johannanak no a foga es ezert volt a nagy siras-rivas?
En egyebkent mostanaban nem korcsolyazok, itt ugyebar se jeg, se ho es ha nagy ritkan leesik a ho, akkor a kocsik megallnak az autopalyan, hogy lassak a feher csodat (ami kb. 5 perc mulva el is olvad). :-)