Thursday, December 24, 2009

2009 MORGENFUNK









Februárban Szeder Balázs barátom elhívott egy közös jamelésre, ahol találkoztam a Morgenfunk zenekar több tagjával is, köztük Hellinger Marcival, aki gyerekkori (tinikori...) kedves ismerős volt. A jam alatt több jazz standard is előfordult, mint pl. George Benson, Fourplay dalok. Az esemény végén a srácok megkérdezték, lenne-e kedvem beszállni a MF zenekarba, és én kértem egy rövid gondolkodási időt, mert át kellett gondolnom, mit is szeretnék kezdeni magammal - amikor nemrég léptem ki az előző zenekaromból. Szóval, volt bennem sok kérdés. A zenészek kvalitása viszont elég meggyőző volt, és a stílus (számomra való) újszerűsége és izgalma is közrejátszott abban, hogy úgy döntöttem, adok ennek az egésznek egy esélyt. Azóta több koncert is volt, bár augusztus óta egy sem, mivel külföldi munka miatt Krisztián nem volt itthon. Fontosabb koncertek a Fonóban voltak, illetve a JamPub-ban, valamint a verőcei fesztiválon nyár végén. Közben volt pár "hakni" szerű fellépés is, de csak a ritmus szekcióval. 2010-ben biztosan várható a folytatás, de még meglátjuk hogyan és mikor. Addig pár kép itt!


No comments: