Tuesday, April 04, 2006

Árad a Duna





Szülinapomra kaptam rengeteg jókívánságot, sms-t, emailt, puszit, ajándékot, de ami leginkább foglalkoztatott ma, hogy megnézzem, mennyit emelkedett a Duna: pontosan azért, mert nálunk a várost nem fenyegeti, hiszen a város mondhatni (kivéve az óváros egy pici része) dombra épült - és elég nagyra. Kb. belegondoltam, milyen lenne, ha nekünk is költözködni kéne Johannával... aztán inkább gyorsan elfelejtettem. Íme: ahol az uszályt látjátok, ott még eredetileg út van... - ahol meg az alumínium bódét, ott a víz eredetileg lejjebb a mederben több méteres mélységben szokott lenni.

4 comments:

Anonymous said...

Egy boldog új életévet kívánunk!
Johannának meg még sok tesó játszótársat! :-)

Anonymous said...

boldog szülinapot mégeccer!

Anonymous said...

Szia Gábor,

utólag is boldog születésnapot! (Bár nem tudom mikor volt és hányadik....)
Harmadik x? Előtte vagy utána vagy?:)
Jól van, nem kell így nyilvánosan válaszolni:)
Én azt szoktam mondani hogy 20 múltam...
Emőke

Wildbob said...

hi Emőke!! annyi idős vagyok, mint te! :D
úgyhogy én is 20 múltam :D