Tuesday, May 16, 2006

NOKIA 7110 RULEZ !!!


Hát, ez kb. hihetetlen. Ma reggel munkába menetkor kicsit bénán kezdtem pakolászni az övtáskámba a kulccsomómat, meg a telefonomat, és a telo kicsusszant a kezemből, le a földre, ami még nem baj, mert volt már ilyen. CSAKHOGY a RÁCS felé vette az irányt, és LEESETT a 8. emeletről a földszintre a lépcsőházban. Na, gondoltam, akkor erre keresztet is vetek.

Azért lementem összerakni, a telot 3 darabban találtam meg, ebből az aksi az első emeleten volt! LOL. Összeraktam, pedig már majdnem nem mentem föl az elsőre az aksiért - csak úgy sejtettem, hogy oda eshetett be, ha már a földszinten nem volt. Összeraktam a telefont, és MŰKÖDIK, úgy mint előtte.
???????????? nem tudom, ez hány méter repülés, de sztem minimum 25m. Így néz ki: (az infra-tetőt nem találtam, de ez a képen nem látszik itt)

3 comments:

Anonymous said...

gabi, ez a nokiának jó reklám lenne, nem semmi, hogy ilyen szépen megúszta!!! nem semmi!

Anonymous said...

Hahaha :D Ez vicces

Anonymous said...

Biztos az angyalok megfogták kicsit "in útköz":))))
Emőke