Sunday, January 01, 2006

Szilveszter és Újév

Hát, idén itthon töltöttük a Szilvesztert... több oka is volt - először is, hogy előtte nap érkeztünk haza Tapolcáról, és mire hazaértünk, és másnap felébredtünk, úgy behavazott az országban, hogy nem csak babával, de baba nélkül is kockázatos lett volna nekiindulni Pécsnek... :( A TV, rádió is mondta, hogy lehetőleg ne induljon senki el autóval. A városban is elég lehetetlen volt a közlekedés meg minden. Úgyhogy fel kellett készülnünk arra, hogy ez egy furcsa szilveszter lesz. Ráadásul ugyanezen okok miatt Tamásék sem tudtak eljönni hozzánk, ami teljesen érthető is - ugye ők is a pici babával (aki már nem is olyan pici!)

Úgyhogy, ha azt mondom, hogy az idei szilveszter punnyadós volt, az nem kifejezés. Fogtam magam, felszálltam egy buszra (az autót nem akartam 1 óra alatt a hóból kibányászni), és elmentem a TESCO-ba, és vettem egy 1000 db-os PUZZLE-t. Hát, már régóta terveztem, de azt annyira nem, hogy ilyen apropóból fogok venni egyet... Azóta is azt rakjuk. Johanna néha felsírt, nem sokkal azután, hogy vége lett a pyrotechnikai bemutatónak a városban, és hogy anyuék átjöttek újévet köszönteni. Ennek örömére vagy 4x rakott a pelenkába, nem is keveset. Most ő is, anyukája is alszanak. Én meg kezdem hangolni magam, hogy a téli szabadságnak holnap van az utolsó napja, és utána mehetek vissza dolgozni. YUCK

7 comments:

Anonymous said...

BUEK mindenkinek!
Kiddo, mi ataludtuk szilvesztert kis texaszi nathaval ugyhogy a puzzle meg mindig elmeny dusabb volt. :-)
Szoval igen, itt vagyunk USA-ban es igen vicces egy dolog, hogy januar 3-a van de sut a nap es 26 fok van.
A talalka jo otlet, majd megszervezzuk, amikor kozelebb leszunk egymashoz. :-)
Zsofi

Anonymous said...

Az az érzésem, srácok, hogy a csendességben is frankón érzetétek magatokat az év fordulóján. Legalábbis ezt érzem az írásaitokból.
Ugyanilyen jó folytatást kívánok Nektek erre az esztendőre!

Hemü

Anonymous said...

BUÉK! és puszantás mindenkinek!

Anonymous said...

Szia Kiddo,

képzeld benn vagyok a kórházban és éjjel 2 után a blogodat olvasom:)
Azt hiszem utoljára '99-ben írtam innen:)
A fotókat sajnos itt nem tudom +nézni mert a kórházi rendszer elég gyenge, de legalább tudom követni az életeteket így néhány év "szünet" után:)
Ja, és Zsófiról is jó volt hallani!
Üdv a családnak,
Emőke

Anonymous said...

PS:Gondoltad volna h. még egy IM-es "találkozóra" is jó lesz a blogod?
Emőke

Wildbob said...

De jó!

Nagyon örülünk, hogy olvasod te is a blogot, így találkozhat majd a sok IM-es emberke!!!
Pussz!

Wildbob said...

GEEphunk, hát ez lol. ja, nemsokára már tudunk menni. Ami a következő babát illeti... ha rajtunk múlik, akkor még pár évig kihagynánk. :D