Sunday, December 04, 2005

2005. 12. 03. Ádám unokatesóm szülinapi party-ja

Katt a címre, ott vannak a fotók!
Tehát. Ádám szülinapja már két hete volt, de a suliban pont akkor lezajlott tragikus események miatt nem találtuk helyénvalónak, hogy megtartsuk a bulit. Úgyhogy elhalasztottuk: december 3-ra.


19 óra körül értünk oda, akkor már készülődés ment - sütik, stb. A hely teljesen jó volt, tudtunk csocsózni meg darts-ozni is. Persze, Ádám egyszer csak dobott egyet, és a darts meghalt. Szerintem túl jót dobott, és már nem bírta elviselni a gép.

Jókat dumáltunk Csicsova Ferivel is, kicsit legalább zenei dolgokról is tudtam beszélni valakivel. Ő nagyon keni a hangosítást, a felvétel gyártást, stúdiózást. Helyes! :)

Valamikor fél 2 körül értem haza - a szakadó esőben még hazadobtam Bálint Zolit - itthon meg az várt, hogy Johanna megint szinte éjfélig nyűglődött. Kicsit nyáladzik is, remélem, még nema foga. Azt mondják, hogy az csak jóval később jön, de van, aki már foggal születik. Majd védőnő megmondja, vagy valami doki.

2 comments:

Anonymous said...

Jók a képek, Kiddo! De más kezébe nem adtad a kamerát, mert mindenki sörözött csak te nem. :)

Wildbob said...

ja... eltaláltad. Most nem söröztem (pedig szeretem), mert iszonyú idő volt, úgyhogy kocsival mentem a város abszolút túlsó végébe. Meg a pici beteg volt msotanság, bármikor haza hívhatott volna Évi. :) Majd legközelebb.