Thursday, December 08, 2005

2005. 12. 07. Zenekari próba

nyolcadik órám után még hazamentem bepakolni a gitárt az autóba, ahol már benn voltak a Julika osztálya által gyártott cipősdoboznyi karácsonyi ajándékok (a 10.000 Gyermek Karácsonyára). A sulihoz még visszamentem Ádámért, az unokatesómért, mert ő is el szeretett volna jönni megnézni a próbát.

A képen Józsi (a dobos) éppenhogy csak a feje búbjával látszik, Vagyim meg egyáltalán, de ezen vagyunk nagyjából rajta minden.

4 számot dobtunk össze - egész jól haladtunk, Ádámnak is tetszett az egész, úgyhogy külön jó volt. Hú, iszonyú fáradt vagyok, nem tudok tartalmasat írni. Akkor meg minek.


3 comments:

Wildbob said...

Hidd el, olyan is volt... :D

Anonymous said...

szívesen meghallgatnék pár nótát már...mikor lehet?

Wildbob said...

szia doktornéni,
a nótákba sztem januárban lehet belehallgatni! - első héten lesz próba, és sztem már kapok a nyersanyagból!
pussz