Sunday, December 18, 2005

ATOMROBBANÁS Dunaújvárosban II.


GZA tiszteletére

4 comments:

Anonymous said...

Szia Kiddo! :-)
Hat ez nagyon jo! A minap megint arra gondoltam milyen jo lenne tudni egy ket regi baratrol az ájemes korszakbol es erre ratalaltam a blogodra. Atolvastam, nagyon tetszik es ezuton is udvozlom Gergot, Zitat meg mindenkit, aki ezt olvassa es ismer engem. Kiddo, koszi hogy megosztod ezeket a gondolatokat, elmenyeket, kepeket! Johanna nagyon edes, Evit puszilom! :-)
Zsofi

Anonymous said...

jó az új arculat! csini...

Anonymous said...

Összerántasz minket, Bobb-boy!
:o)
Remélem olyan jól sikerült a karácsonyotok, mint ez a fotó.
Én is üdvözöllek, Zsófi, ha rám gondoltál.
;-)

Gergő, azaz Hemü, illetve a többi név

Wildbob said...

SZia HEMÜ bácsi!

Köszi a sok jókívánságot, nagyon jó volt az első közös Karácsony! Most jöttünk Tapolcáról, ahol 20 cm-es hó van! Kutyát fürdettünk meg hógolyóztunk (nem raktam bele végül cipőkrémet) ;)

Zsófi! Nagyon örülök, hogy megtaláltál itt, jó lenne egyszer összehozni egy találkát - most USA-ban vagytok?