Tuesday, March 07, 2006

In Memoriam Kramer American Nightswan


Azt lehetne mondani, hogy azelőtt temettem el valamit, ami az enyém, mielőtt megfoghattam volna. És nem csak mondani lehet, de sajnos kell is.

A zenekar miatt egy második hangszerre is szert akartam tenni - amit még nem adtam föl. Számomra egyik legjobb minőséget a Kramer American gitárok jelentik - aki a zenéhez ért, vagy legalábbis a gitárokhoz, az tudja, hogy a 80-as évek végi, 90-es elejei Kramerek milyen minőséget képviseltek. Számomra a legjobbak ezek közül is a Nightswan és a Sustainer modellek. Sajnos, Magyarországon nem lehet kapni egyiket sem, csak elvétve találhatóak itt-ott. Ezért ebay-en próbálkoztam, és nagyon szövevényesen sikerült csak megvenni, ismerősök ismerősein keresztül. Aztán végre találtam valakit, aki elhozná, és ráadásul 1 hónapon belül!!!

Sikerült megvenni, és meg is érkezett Iowa-ba Salt Lake City-ből. Nagyon örültem, úgy éreztem, minden rendben. De azért mondtam, nyissák ki, mégis minden OK-e. De sajnos nem volt OK. A szállítás közben valaki a fejére ejtette a gitárt, és az eredmény a következő (csak erős idegzetűeknek ajánlom, ÉN MAJDNEM ELSÍRTAM MAGAM

Kapcsolatba léptünk az eladóval, aki elmondta, hogy teljes biztosítás volt a gitáron a szállításra, úgyhogy aggodalomra nincs ok. Aztán kiderült, hogy a UPS (kb. posta) nem fizeti ki neki az összeget, mert azt mondták "insufficient packing" - azaz pongyolán fogalmazva ROSSZ csomagolás okozta a balesetet. Ez nem igaz, de mindegy. Az eladó viszont normális volt, és megcsináltatja a gitárt, nekem meg KIFIZETTE A PÉNZT!!! Halleluja!!! A bankba már megjött, már csak át kell futnia a számlámra.

Viszont, így is nagy szomorúság ez az eset, és sokáig emlékezni fogok rá. Álmaim gitárja volt ez, és úgy néz ki, az is marad már.

No comments: