Sunday, March 19, 2006

Tapolcai kiruccanás



Itt van két kép a hétvégéről, egy tesómmal, egy meg anyósommal: Voltunk Tapolcán végre, lassan 3 hónap után. Kedd délután vittem el Évit és Johannát, és egészen vasárnapig ott voltak. Szombaton mentem értük, és ma, vasárnap hoztam őket haza, csodás, napfényes időben.


Szerdán én eljöttem, egyrészt mert Pesten zenekari próba volt, másrészt, mert még másnap ill. pénteken dolgoztam. A zenekari próba újdonságokat is hozott: Vagyim nem tudta tovább vállalni a zenekai teendőket, úgyhogy Semler Csaba lett a billentyűs, aki régi motoros a szakmában, nagy tapasztalata és óriási tudása, érzéke van a dolgokhoz. James sajnos most meg beteg volt, így nem tudott részt venni, viszont ütősen hangzott még így is az egész! Már várom a koncerteket, ill. hogy tudjunk csinálni egy jó kis anyagot.


Csütörtökön este Lapu Tomi barátom volt nálunk, DVD-t írtunk, pizzáztunk, meg sört ittunk hozzá, jókat dumáltunk. Péntek este meg Thomkáéknál voltam, Venyimen, ugyanis próbáltunk az áprilisi Rudas-gálára. 3 számot fogunk játszani, de nem mondom el, miket, mert ha Rudasos illetőségű is olvassa ezt, még meglátja, és megtudja!


Szombaton fél 11 körül indultam Tapolcára, és ahogyan már írtam is, ma délután értünk haza. Közben nővéremet nagy öröm érte: tudott venni egy Daewoo Matizt, ami 3 éves, és CSAK (!!!) 6000 km van benne. A motorház zsír új, meg az egész belseje, még "új" szaga van! A kerekeken még rajta vannak a tüskék... szóval nem is kell részleteznem. Elég jó áron tudta venni, ahhoz képest, hogy ennyiért csak olyanokat találtunk, amik olyan 50000-el többet futottak már. Ezt meg azért nem vette meg senki, mert nincs benne riasztó, meg központi zár, ill. mert nem hitték el, hogy tényleg csak ennyi km van benne... LOL

6 comments:

Anonymous said...

Sziasztok!

Nagyon aranyos Johanna! :-)
Boldog névnapot Gábor! Áldott napot kívánok és szép hétvégét!

Kata (Kovács)

Anonymous said...

menyire tündéri ez a Johanna! annyira szép ezeken a képeken!!!!!teljesen odavagyunk!:)

Wildbob said...

nagyon köszönjük a dícséretet! Már eldöntöttem, hogy rendezek egy Johanna-szépségversenyt, amin ő fog indulni - persze egyedül. Gondolom megnyeri :D:D

Anonymous said...

Boldog névnapot, Johanna!"Valaki" már megelőzött a köszöntésben, de sebaj! Jövőre talán én leszek a gyorsabb!:)))
Emőke

Wildbob said...

neked is boldog névnapot, Emőke, pont Gábor nap előtt vana tiéd! - így utólag is! pussz

Wildbob said...

igen. néztem! ;) hehe