Tuesday, March 07, 2006

le vagyok maradva


Kicsit régen írtam utoljára. Nem is csoda, teljes elhavazás. Most pl.a nőnapot szervezzük az osztályommal. Az idegeskedésen túl vagyok, mert két magyaros kollégám nagyon sokat segített! Rendelünk egys nagy virágcsokrot, meg adunk minden lánynak egy kis kártyát, amin rajta van, hogy Boldog Nőnapot! Remélem, nem lesz besülés stb. A tanáriban is elő kell adniuk magukat a srácoknak. Lesz egy-két szöveg meg egy vers - Weöres Sándor: A nő. Jó vers.
Sok más is történt azóta: Johanna EGYRE SZEBB. Nem tudom, hogy csinálja. Nem tudom, mit mondhatnék, tudom, hogy szubjektív a vélemény, de eddig még senkiből sem kellett kikényszeríteni a csodálkozást. Nem tudom, én hogy voltam képes ilyen szépre, talán még egyszer rájövök. A linkek között ott van a folyamatosan frissített tárhelyen a sok új kép!!! Tessék megnézni! Ízelítőül itt egy.

3 comments:

Wildbob said...

figyelj, én simán vettem neki is virágot! hö

Anonymous said...

hihetetlen, milyen helyes ez a Johanna! igazán nagyon-nagyon szép! szegény Gabi, majd vakarhatod le róla a pasikat...:)))
(ezem a képen olyan, mint egy kis angyalka!)

Wildbob said...

igen, hát ez az.... már MOST félek, hogy állandóan arra kell figyelnem, ki környékezi Johannát... :D