Thursday, November 10, 2005

2005. 11. 10. A tegnapi NIGHTMARE


éjjel elharaptam a számat, aztán reggel egy tűzőgépkapcsot szúrtam tövig véletlenül az egyik ujjamba. Aztán elfelejtettem a mosógép csővét a kádba helyezni, úgyhogy szépen eláztunk... És volt még más is.

Szegény Hanna, a pici kéthónapos kislányunk pedig egész nap sírt. Nagyon gyötri a hasfájás, hol kakilni nem tud, hol csak egyszerűen fáj a hasa. Évi nem aludt szinte semmit éjjel, és sajna reggel i s "szirénázás" volt. Most is nyűgös.

Amúgy most már második hete itthon vagyok (előző hét egyébként is őszi szünet volt a suliban), mert izomszakadás történt a bal vádlimban focizás közben múlt kedden. Ha ezek után valaki megijedne - általában nem vagyok ilyen szerencsétlen, ezek most csőstől jöttek így egyszerre...

Viszont Lili küldött egy jó linket! ezt a Vasműben fogom tudni leginkább használni, mert az ottani angolos csoportomnak PONT azt adtam szóbeli házinak minden hétre, hogy híreket próbáljanak meg hozni, azokat összefoglalni, később azt megvitatni. Úgyhogy köszi, nagyon , Lili a tippet!

2 comments:

Anonymous said...

jó link mi? jó a blog, you go, guys!

Wildbob said...

ja, simán jugók vagyunk! ;) Tényleg állati a link, remélem, nemsokára frissítik!